INSCHRIJVEN VOOR KVW

Persoonsgegevens

Indien van toepassing

Voorwaarden

Met het verzenden van dit formulier ga ik akkoord met de regel dat de organisatie zich niet aansprakelijk stelt voor persoonlijke schade, verlies, diefstal en/of beschadiging van persoonlijke eigendommen van of aan derden, ontstaan voor, na of tijdens een activiteit.
    Tevens geef ik bij het verzenden van dit formulier toestemming aan KinderVakantieWerk Beek om mijn persoonsgegevens te verwerken.
    De opgegeven persoonsgegevens zullen uitsluitend gebruikt worden door KinderVakantieWerk Beek en niet aan derden worden verstrekt. Indien je deze toestemming in wil trekken, kun je contact opnemen met de organisatie.
    De organisatie dient zich te houden aan de landelijke Covid-19 richtlijnen. Je deelname is dus onder voorbehoud en
    kan te allen tijde gewijzigd worden. Hiervoor kan de organisatie niet aansprakelijk gesteld worden.

*Indien je deze toestemming in wil trekken, kunt je contact opnemen met de organisatie.
    Foto’s die tijdens de week gemaakt worden, worden enkel gebruikt voor onze eigen promotiedoeleinden.

Ik ga akkoord *