DE ORGANISATIE

| Student

Penningmeester

MAX & KVW?
Max zit momenteel 4 jaar in de Kerngroep maar hij deed echter al wat jaren mee als leiding. Hij was als kind ook altijd verbonden geweest met KinderVakantieWerk Beek. Zelf woont Max in Spaubeek waar wij ook bij de plaatselijke voetbalclub actief is. Bij KVW is Max de penningmeester, wat inhoudt dat hij verantwoordelijk is voor de centjes van KVW.

LAURA VLUGGEN

| Student

LAURA & KVW?
Laura is al heel wat jaren betrokken bij KinderVakantieWerk Beek! Ze heeft 4 jaar als kind mogen genieten van de leuke activiteiten die KVW biedt. Ook als leiding heeft ze de nodige ervaring opgebouwd. Na 5 jaar als leiding, is Laura KVW Beek eens van de andere kant gaan bekijken.
Binnen de kerngroep neemt ze de taak van voorzitter voor haar rekening. Zo zorgt ervoor dat vergaderingen in goede banen worden geleid en dat afspraken na worden gekomen.

TIM GIJZEN

| Coördinator Intens. Vrijwilligerszorg

Secretaris

TIM & KVW?
Tim is al bijna 25 jaar een vertrouwd gezicht bij KVW Beek; 5 jaar als deelnemer, 4 jaar als leiding en al 15 jaar kerngroep! Naast KVW is Tim trotse papa van twee kindjes, zit hij in de jeugdcommissie van de Baeker Pottentaote en is hij actief voor HartslagNu. Tim is de secretaris van KVW Beek. Daarnaast is hij de vertrouwenspersoon voor de vrijwilligers en zul je hem vooral in de avondprogramma’s zien want spooktochten zijn zijn specialiteit!

ROBINE REGGERS

Student Ergotherapie

ROBINE & KVW?

Van kleins af aan doet Robine al mee met KVW Beek. Eerst als kind en leiding en nu in de organisatie. Robine studeert Ergotherapie in Heerlen en werkt in het weekend in de supermarkt. Naast het studeren en werken vindt Robine sporten en uitstapjes maken met vriendinnen leuke activiteiten.
Robine hoopt nog jaren lang deel uit te mogen maken van KVW Beek!

DIMPHY MAAS

| Pedagogisch Medewerker

DIMPHY & KVW?

Dimphy heeft als kind zijnde 6 jaar meegedaan aan KVW. Na even een pauze te hebben gehad, heeft ze zich daarna 7 jaar als juniorenleiding ingezet. In 2023 is zij toegetreden tot de kerngroep. In het dagelijks leven werkt Dimphy ook met kinderen, ze is namelijk pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf in Maastricht. Verder fotografeert ze in de weekenden graag kinderen en gezinnen.

KAYLEIGH CHARPENTIER

Forensisch Analist

KAYLEIGH & KVW?

Als jongste telg van de Charpentier familie, zit KVW ook bij Kayleigh in het bloed. Al sinds kleins af aan ging zij samen met haar 2 broers mee om een week lang plezier te maken. Na 7 jaar als kind en 10 jaar als leiding, wordt het vanaf 2023 dan ook tijd om KVW van een andere kant te gaan zien. In het dagelijks leven is Kayleigh forensisch analist en houdt ze zich bezig met dansen en het verzorgen van haar paard.

IVO HELD

Interieurbouwer / Meubelmaker

IVO & KVW?
Ivo is opgegroeid in Papenhoven. Als kind heeft hij in Beek dus nooit meegedaan aan KVW Beek. Sinds 2006 is hij via toenmalige Kerngroepers gevraagd om deel te nemen aan deze week. In alle volgende jaren heeft Ivo een reputatie opgebouwd die vooral bestaat uit het winnen van de week. Na 11 jaar leiding en na het kopen van een woning in Susteren, was 2018 zijn eerste jaar als lid van de kerngroep.

Eefje

EEFJE LUIJTEN

Student HAVO Groenewald

EEFJE & KVW?

Eefje is onze jongste aanwinst. Ze zit op Groenewald waar ze HAVO studeert. In haar vrije tijd doet ze atletiek en is ze graag bezig met kunst. Eefje heeft jaren lang meegedaan als kind bij KVW Beek, en heeft daarna 5 jaar lang leiding gegeven aan de junioren groepjes.

Gino

GINO GERDINGH

Socialworker Talent

GINO & KVW?

Gino is opgegroeid in het Beekse dorpje Geverik. Na jarenlang als kind mee te hebben gedaan heeft Gino 12 jaar als leiding mee gedraaid en is hij van onmisbare waarde binnen KinderVakantieWerk Beek. Gino werkt in de jeugdzorg bij het bedrijf Talent. Ook studeert hij Maatschappelijke zorg in Heerlen. Naast het maken van filmpjes zoals Wat is er mis met Gino&Chris maakt hij graag muziek en voetbalt hij bij V.V. Neerbeek.

Chris

CHRIS GIJZEN

| Journalist

CHRIS & KVW?

Al sinds groep 2 doet Chris mee aan KinderVakantieWerk Beek. Daarna is hij direct doorgestroomd als medewerker en vervolgens naar hulpleiding en leiding. Na meer dan tien jaar leiding te zijn geweest, besloot hij om de Kerngroep in te gaan en het prachtige KVW Beek hiermee meer te ondersteunen. In het dagelijks leven werkt hij als journalist en als reservist bij Defensie. Ook is Chris actief in de Beekse politiek en speelt hij in de Baeker Hofkapel.